A projekt eredményeként létrejövő testreszabott rendszer az alábbi módon valósítja meg és nyújt javítási lehetőséget a cég fő értékteremtési folyamataiban:
Az üzleti lehetőségek kezelése a személyes értékesítés támogatására lesz kiélezve. A CRM rendszerben minden hosszabb értékesítési ciklussal bíró ügylet szerepelni fog, áttekinthetően, ajánlati verziókkal, ügyfél interakciókkal együtt. A megrendelt ajánlatokat végül egyből át lehet engedni a beszerzési alrendszernek, amely onnantól a logisztikát is irányítva a leszállításig követi nyomon az ügylet sorsát. Innentől a pénzügyi, kontrolling alrendszer is megkapja a belőle származó információt. Amennyiben az megrendelt ajánlat szolgáltatást is tartalmaz projekt vagy feladatjegy keletkezik belőle a WORKFLOW-nak megfelelően, így az ajánlat mindig visszakereshető, ami alapján a szállítás történik, a valós megvalósítás közbeni eltérések mérhetővé vállnak (projekt és szolgáltatási szerződés kontrolling). Az időszakos szerviz szerződésekhez kötődő feladatjegyek megoldását a kollégák távolról az irodából a webes felületen, míg helyszínen a tableteken a mobil applikációban fogják adminisztrálni. A hibafeltárásban és megoldáskeresésben nagy szerephez fog jutni a tudásmenedzsment rendszer, ahova a bonyolultabb problémák megoldásait akarjuk felvezetni a kollégákkal. Az ügyféllel való automatikus elszámolások után a munka közben felhasznált erőforrások (munkaidő, alkatész, utazás stb.) és a feladatelvégzéséből keletkező bevételek is bekerülnek a rendszer vezetői döntéstámogató rendszerébe, amelyből várhatóan felfedezésre kerülnek azok az ügyfelek, akikkel változtatni kell a szolgáltatási feltételeken a fenntartható üzleti eredmény érdekében. A projekt eredményeként az AGROÁZIS-MON szinte összes folyamata és vezetőiirányítása, elszámolási rendszere a bevezetendő szoftverben valósul meg. Minden felhasználó oktatást kap a korábbi rendszerekben használt kulcsadatok pedig elérhetőek lesznek az új rendszerben is.